Záznam přidán/aktualizován: 22. dubna 2014 v 10.49 hod.
4 The Economic Crisis and Company Management: Influences and Consequences
Ekonomická krize a management podniku: vlivy a dopady Barbora Antonova, Šárka Zapletalová
19 20 let vývoje české ekonomiky - srovnání se Slovenskem
20 Years of Czech Economy Developement - Comparison with Slovakia Ladislav Hájek, Lukáš Režný
32 The Analysis of the Creative Industry Linked in Connection with the Economic Development
Analýza kreativního průmyslu v České republice v interakci s hospodářským vývojem
Jitka Kloudová, Ondřej Chwaszcz
lagement
ration and Management
43 Strategy and Strategie Management Concepts: Are They Recognised by Management Students?
Strategie a koncepty strategického managementu: jsou pro studenty managementu rozpoznatelné?
Emerson Wagner Mainardes, Joäo J. Ferreira, Mario L. Raposo
62 Role of Learning Organization in Building Consumer Confidence
Úloha učiacej sa organizácie pri budovaní zákazníckej dôvery Mafgorzata Adamska, Martina Minářová
73 Diversity Management - Perceptions and Attitudes by Czech Managers
Diverzity management - vnímání a postoje českých manažerů Ludvík Eger, Zuzana Indruchová
82 Effectiveness of Using E-Learning for Business Disciplines: the Case of Introductory Management Course
Efektivita využívání e-learningu pro podnikání: případová studie v kurzu
základů managementu
Hana Mohelská, Marcela Sokolová
93 An Econometric Approach to Factors Affecting Crop Insurance in Romania
Ekonometrický přístup k faktorům ovlivňujícím pojištění úrody v Rumunsku Simona Laura Dragos, Codruta Mare
104 Wavelet Analysis of Stock Return Energy Decomposition and Return Comovement - a Case of Some Central European and Developed European Stock Markets
Waveletová analýza komponent a spoluzávislostí výnosnosti akcií - studie vybraných zemí střední Evropy a rozvinutých evropských akciových trhů Silvo Dajčman, Alenka Kavkler
121 Využívanie platobných kariet a efektívnosť bánk
The Use of Credit Cards and Bank Efficiency Kristína Kočišova
Marketing and Trade
140 j The Effects of Co-Brand Marketing Mix Strategies on Customer Satisfaction, Trust and Loyalty for Medium and Small Traders and Manufacturers
Efekt kobrandových strategií marketingového mixu na uspokojení zákazníka, důvěru a loajalitu pro střední a malé obchodníky a výrobce Ki-Pyeong Kim, Yoo-Oh Kim, Min-Kweon Lee, Myoung-Kil Youn
152 Faktory ovlivňující kupní chování spotřebitelů a jejich význam pro podniky
Factors Influencing Consumers' Buying Behavior and Their Importance for Enterprises
Josef Novotný, Pavel Duspiva
167 I Model of Communication Usable for Small and Medium-Sized Companies for the Consumer Communication in Social Media
Komunikační model využitelný malými a středními podniky pro komunikaci se spotřebitelem prostřednictvím sociálních médií Otakar Ungerman, Světlana Myslivcova
Recenze knih
Book Review
185 Vybrané aspekty efektivnosti slovenského zdravotnictva
Jednodňová zdravotná starostlivosť a jej rozvoj v podmienkach Slovenskej republiky
(Beáta Gavurová, Vincent Šoltés, Katarína Kafková, Luboš Černý) Milan Šikula