Záznam přidán/aktualizován: 19. února 2009 v 13.15 hod.
Ekonomie a hospodářská politika
Liberalizace v elektroenergetickém průmyslu: směrnice pro EU a průběh
Liberalisation in the Power Electric Industry
Jaroslava Cenygrová
Teorie svobodného rozhodování
Theories of Free Decision Making
Miloš Vítek
Mezinárodní měnový fond: cíle a jejich realizace II.
International Monetary Fund: Targets and their Realisation (part II.)
Václav Bakule
Období klasické politické ekonomie v českých zemích a výuka ekonomie
Education in Economics, Educational Tools and Period of Classical Political Economy in the Czech Lands
Jaroslav Krameš
Jsou povinné penzijní fondy skutečně liberálním řešením?
Are the Mandatory Pension Funds Really a Liberal Solution?
René Hladík
Ekonomika a management
Einflussfaktoren auf dem Weg zu einer erfolgreichen Übernahme oder Beteiligung unter Berücksichtigung der Erfahrungen mittelständischer Unternehmungen
The Factors Affecting Successful Adoption of Experiences of Small and Medium Sized Enterprises to the Czech Republic
Rainer Haugke
O inovacích - část IV.
About Innovations - part IV.
Jaroslav Mozga
Total Quality Management in Public Administration: the Common Assessment Framework (CAF)
Total Quality Management ve veřejné správě: společný systém hodnocení (CAF)
Michael Kelly
Tableau de bord comme outil de pilotage de l'entreprise
Non-financial Indicators of Performance as a Managerial Tool
Miroslav Opa
Informatika a statistika
Využití modelů vektorové autoregrese na českém kapitálovém trhu
The Use of VAR Models for Analysis of the Czech Capital Market
Blanka Šedivá
Regionální ekonomika
Nezaměstnanost v okrese Děčín ve statistických datech
The Unemployment in the District of Děčín in Statistical Data
Vladimíra Valentová
A Reclamation of the Landscape in North Bohemia Lignite Basin
Rekultivace krajiny v severočeské hnědouhelné pánvi
Miroslav Farský, Martin Neruda
Demografický a ekonomický vývoj města Frýdek-Místek
Demographic and Economic Development of Frýdek-Místek
Jana Veselá, Petra Valkovičová
Marketing a obchod
Úspěšný prodej a marketing jako dominantní faktory konkurenceschopnosti podniku
Successful Sales and Marketing as Dominant Factors In the Competitive Abilities of Firms
Vlastislav Kuba, David Tuček
Marketingový autoaudit pro malé a střední firmy
Marketing Audit for Small and Medium Enterprises
Jitka Kloudová
Různé
Virtuální univerzita v praxi
Virtual University in Practise
Hana Klčová, Petr Sodomka, Petr Riessler, Bohumil Juřenčák
Evropské jazykové portfolio pomocníkem při získání zaměstnání v rámci EU
European Language Portfolio Increases Chances to Get a Job within EU Countries
Irena Vlčková