Záznam přidán/aktualizován: 20. listopadu 2008 v 15.42 hod.
Krátce......................................................................................................................4
■ TÉMA: PRŮLOMOVÉ INOVACE
Jak podpořit průlomové myšlení.................................................................12
Průlomové inovační projekty.........................................................................16
■ STRATEGICKÝ MANAGEMENT
Pravidla podnikání, František Marek...........................................................20
Celoživotní vzdělávání v procesu změn,Zbyněk Pitra...........................23
Prvky živých systémů v učících se organizacích,Zdeněk Častorál....26
Kaizen ve službách, Ingrid Haburaiová, Tomáš Reytt..............................30
Jak prodat firmu, Tomáš Pavlík.....................................................................34
Offshoring - přízrak nezaměstnanosti? Lenka Nováčkova..................36
Outsourcing inovací, Šimon Krbec...............................................................39
■ EXEKUTIVNÍ MANAGEMENT
Spolupráce a soutěživost při práci týmu, Jana Balušíková..................40
Segmentace - umění nebo věda? Petr Máša...........................................43
IP telefonie v podnikovém prostředí, Peter Smékal................................46
Účetní centra sdílených služeb,/ Klimas, P. Babický, M. Tesař..............48
PŘÍLOHA KARTY
Magická hranice prolomena..........................................................................53
Čipové karty pro zaměstnance, Libor Dostálek......................................54
SPECIÁL VZDĚLÁVÁNÍ
Akční učení a vzdělávání, PavelNáhlovský...............................................58
Programy MBA a manažerské kompetence, Zbyněk Pitra..................59
Jsou absolventi MBA dobře připraveni?....................................................62
Absolventi univerzit a vysokých škol se organizují...............................66
Trendy firemního vzdělávání v roce 2008.................................................68
O studiu MBA s děkanem HBS.....................................................................69
Škola pro manažery, Jana Abdallová...........................................................70
Jaksi správně vybrat.........................................................................................71
Management talentů pro 21. století............................................................72
■ MANAŽERSKÉ DOVEDNOSTI
Jak vybudovat kulturu učení.........................................................................76
Proč se lidé v práci (ne)učí? Zuzana Šimberová......................................78
Když poklesne výkonnost...............................................................................80
Demotivace: na vině je management, Jan Molek....................................81
Desatero manažerské neschopnosti...........................................................84
Čtyři typy manažerů, Vladimír Mařádek.....................................................85
PROFIL: Naším cílem je vydělávat peníze..................................................86
PŘÍLOHA INFORMAČNÍ PODPORA MANAGEMENTU/CRM
Manažerská úskalí při výběru CRM, Miroslav Žebrák............................88
Jak se bránit rizikové spolupráci? Stanislav Přibyl..................................90
IT projekt roku.....................................................................................................92