Záznam přidán/aktualizován: 20. listopadu 2008 v 15.43 hod.
Krátce......................................................................................................................4
■ TÉMA: TRHY
Ovládněte nejstřeženější trhy........................................................................10
Umění projektování trhů.................................................................................15
Amerika jako vzor, Jaroslav A. Jirásek..........................................................18
■ STRATEGICKÝ MANAGEMENT
Jak řídit nerentabilní zákazníky...................................................................20
Organizace a procesy, Ján Satin....................................................................23
Plánování scénářů..............................................................................................26
Organizujte tvorbu nových myšlenek........................................................28
Paradoxy znalostního managementu, Zdeněk Častorál........................31
Řízení v nových, rostoucích firmách...........................................................34
■ EXEKUTIVNÍ MANAGEMENT
Jak naplánovat virální kampaň, Pavel Hacker...........................................36
Budování loajality zákazníka, Miloš Drdla..................................................38
Tajemství úspěšného zaměstnavatele, Pavel Náhlovský.......................39
Zdroj financí: IPO, Tomáš Meluzín, Marek Zinecker..................................40
Finanční ředitelé pod tlakem.........................................................................43
Islámské finančnictví.........................................................................................44
Z praxe outsourcingu, Miroslav Nejedlý......................................................45
PŘÍLOHA: KARTY
Travel&Entertainment, Wod/m/r Plachý.......................................................50
SPECIÁL: MANAGEMENT VITALITY
Potrava pro mozek a řízení vitality..............................................................52
Stále rychleji ještě neznamená výkonněji...............................................54
Z kanceláře do kláštera....................................................................................56
Programy wellness jsou in, ale.......................................................................57
Druhá vlna wellness..........................................................................................58
■ MANAŽERSKÉ DOVEDNOSTI
Jak přijmout pracovníka a nespálit se........................................................60
Vůdcovství v novém světle.............................................................................64
Zpětná vazba.......................................................................................................67
Time management není pro každého.......................................................68
■ KARIÉRA
Profil: Pět kroků k úspěchu, Jan Kapoun.....................................................70
Nenechte se demotivovat...............................................................................73
Manažerská etiketa............................................................................................74
Kariéru dělají lidé flexibilní.............................................................................76
Co manažer nevidí.............................................................................................77
Jste takoví, jaké jsou vaše e-maily................................................................78
Čeho se bojí bílé límečky.................................................................................79