Záznam přidán/aktualizován: 2. února 2010 v 12.31 hod.
ÚVODNÍK
Cas dluhů (Eva Zamrazilová)
FOKUS: VÍTĚZOVÉ A PORAZENÍ FINANČNÍ KRIZE
Krize překreslila také bankovní mapu (Karel Machala) Pavel Mertlík: Hlavní vlna akvizic je teprve před námi
ROZHOVOR
Henri Bonnet: Klient musí mít možnost volby
SVĚTOVÉ FINANCE
Analýza: Světové banky ve fázi navyšování kapitálu Čas odvážných kroků (Karel Beran, Píercarlo Gera) Šokující předpovědi pro rok 2010
KOMERČNÍ BANKOVNICTVÍ
Anketa: Před námi je dlouhá cesta vyžadující trpělivost
Komunikace bank se zákazníky po e-mailu se stále zlepšuje (Kamil Kunc)
HR (nejen) v bance (Jarmila Chlumová)
Investice do vzdělání se vyplatí i v těžkých dobách
Finanční instituce neví, kdo jim přináší největší zisk (Ján Ferjo)
FINANČNÍ TRHY
Některé otázky spojené s fondy kvalifikovaných investorů (Jana Vlčková, Petr Suchý, Martin Šandera)
POJIŠŤOVNICTVÍ
Test kvality služeb infolinek a obchodních zástupců pojišťoven Regulátoři i pojišťovny se více zaměří na řízení rizik
PŘÍLOHA: MDM A EFEKTIVNÍ VYUŽITÍ DAT
Master Data Management: Vytěžte z dat maximum! (Roman Tobišek)
Jan Červinka: MDM činí vše mnohem přímočařejším
Jak datům „vdechnout inteligenci"
Vladimír Kyjonka: Jak se stát skutečnými vlastníky a pány svých informací
MARKETING
Zájem o mobilní marketing vzroste díky .chytrým' telefonům
NA ZÁVĚR
Velké umírání ruských bank
FOTO NA TITULNÍ STRANĚ: ARCHIV KOMERČNÍ BANKY
CONTENTS
EDITORIAL
Time of Debts
FOCUS: WINNERS AND LOSERS OF THE FINANCIAL CRISIS
INTERVIEW
Henri Bonnet: Client Must Have a Possibility of Choice
WORLD FINANCE
Analysis: World Banks in the Phase of Increasing Capital Time of Daring Steps Shocking Forecasts for 2010
COMMERCIAL BANKING
Survey: A Long Way Requiring Patience Is Awaiting Us
Banks' E-Mail Communication with Clients Is Still Improving
HR (not only) in the Bank
Investment in Education Pays Also in Difficult Times
Financial Institutions Do Not Know Who Brings Them the Highest Profit
FINANCIAL MARKETS
Some Issues Related to Funds of Qualified Investors 28
INSURANCE
Quality Test of Info lines and Trade Representatives of Insurance Companies 30
Regulators and Insurance Companies Will Intensify Their Focus on Risk Management 33
SUPPLEMENT: MDM AND EFFECTIVE USE OF DATA 34-37
MARKETING
Interest in Mobile Marketing Will Grow Thanks to ,Clever' Phones 38
CONCLUSION
Heavy Dying of Russian Banks