Záznam přidán/aktualizován: 3. února 2012 v 08.17 hod.
Buďme vždy o krok vpředu, Zdeněk Souček............................................10
Inovace jako zjevení.........................................................................................13
Čtyři typy inovací podle Procter & Gamble.............................................14
Spotřebitelé jako zdroj inovací, Alena Breuerová..................................15
Francouzští kuchaři se obejdou bez autorského práva......................17
Hledejte nápady na rozvojových trzích....................................................18
Levné inovace fungují.....................................................................................19
Inovace obchodního modelu.......................................................................20
Novinky se prosazují ztěžka..........................................................................20
Amanda a Amazon...........................................................................................21
STRATEGICKÝ MANAGEMENT
Brazílie je nám blíž, než si myslíte, PetrLošťák........................................22
Brazílie - nejen pláže a fotbal, Karel Havlíček.........................................27
Kondratjevova vlna a české podniky, Karel Hlavatý.............................30
Paradoxy ziskovosti, Endre Tóth...................................................................33
Udržitelná firma: moderní model řízení,
Svatava Janoušková, Tomáš Hák..................................................................36
Zákazníci chtějí být ekologičtí.....................................................................39
Hrátky s dusíkem, Pavel Houser....................................................................40
Google efekt mění lidský mozek................................................................41
EXEKUTIVNÍ MANAGEMENT
Koncept Age Managementu, Ilona Štorová............................................42
Stárnutí populace přivodí změny na trhu práce...................................45
Přibývajíc! roky je třeba respektovat, Karel Beran.................................46
Evropané chtějí stárnout aktivně................................................................48
Nejhledanější informace: daně a penze...................................................49
Některé ze zákonů marketingu, Pavel Franěk.........................................50
Marketingový ředitel v digitálním věku...................................................54
Piráti „kradou" i pracovní místa....................................................................55
Ztráta dat může být likvidační.....................................................................56
Polepšení vykrádači předávají know-how...............................................57
Nejlépe je v Jindřichově Hradci...................................................................58
Turisté mají rádi Prahu a Karlovarský kraj................................................59
SPECIÁL: FIREMNÍ VZDĚLÁVÁNÍ
Zahraniční stáže jsou stále „in".....................................................................60
Jak úspěšně vést telekonference................................................................61
Bez angličtiny práci nenajdete....................................................................65
Cizí jazyk můžete zažít....................................................................................66
MANAŽERSKÉ DOVEDNOSTI
Vedení zdola nahoru, Pavel Náhlovský......................................................68
Bez důvěry není vůdcovství......................................................................... 71
Již 500 let čas plyne přetržitě.......................................................................72
Silné strategie řízení času..............................................................................73
MANAŽERSKÉ DOVEDNOSTI
Xerox Corp., Jan Kapoun................................................................................74