Záznam přidán/aktualizován: 26. ledna 2023 v 11.16 hod.
Pandemie jako sociologický problém: krize institucí
Jaroslava Hasmanová Marhánková, Anna Durnová, Ondřej Císař
Sociologický časopis / Czech Sociological Review 2022, 58(5): 473-475
Stati
Proč učitelky nechodí na ošetřovačku? Emoční strategie, mikropolitiky a sebepojetí učitelek s malými dětmi v době pandemie
Magdalena Mouralová, Eva M. Hejzlarová
Sociologický časopis / Czech Sociological Review 2022, 58(5): 477-507
Rodina jako substituce školy? K distribuci vzdělávací zodpovědnosti ve dvou vlnách pandemie covidu-19 v České republice
Ondrej Kaščák, Yvona Kostelecká, Tereza Komárková, Veronika Novotná
Sociologický časopis / Czech Sociological Review 2022, 58(5): 509-532
Nevědění jako faktor v nepravidelné regulaci domácího násilí na ženách v zrcadle pandemie covidu-19
Blanka Nyklová, Dana Moree, Vanda Maufras Černohorská
Sociologický časopis / Czech Sociological Review 2022, 58(5): 533-562
„Všechno stejný, všechno zastavený“: Karanténa v „domově“ pro lidi označené za postižené
Michal Synek, Dana Hradcová, Radek Carboch
Sociologický časopis / Czech Sociological Review 2022, 58(5): 563-585
Recenze
Tomáš Doseděl: Proměna role vzdělání v době čtvrté průmyslové revoluce
Zuzana Velenská
Sociologický časopis / Czech Sociological Review 2022, 58(5): 591-593
Libor Benda: Akademická svoboda jako filosofický problém: Pravda, spravedlnost a profesionální odpovědnost
Michaela Fikejzová
Sociologický časopis / Czech Sociological Review 2022, 58(5): 593-596
Cennydd Bowles: Etika budoucnosti
Tibor Vocásek
Sociologický časopis / Czech Sociological Review 2022, 58(5): 596-599