Záznam přidán/aktualizován: 19. února 2009 v 13.16 hod.
Ekonomie a hospodářská politika
Přechodné období pro volný pohyb pracovníků: jak to všechno vlastě dopadne?
Transition Period for Free Movement of Labour - What the Results will be?
Marek Beran, Alexandr Hobza
Pondělní efekt na českém akciovém trhu
Week Effect on Czech Stock Market
René Hladík
Ekonomika Litvy - konkurent vstupu ČR do EU?
Economy of Lithuania - Competitor or the Czech Republic´s Entry to the EU?
Jiří Kraft
Ekonomika a management
Komunikace v dodavatelském řetězci
Communication in the Supply Chain
Klára Antlová
Human Resource Practices and Organization Performance
Praxe řízení lidských zdrojů a výkonnost organizace
Timothy J. Keaveny
Základní trendy nastupující etapy a jejich vliv na podnik
Basic Trends of Coming Epoch and Their Influence on Enterprise
Zdeněk Souček
Informatika a statistika
K počátkům klasifikace statistických proměnných v česky psané odborné literatuře
Classification of Statistic Variables in the Czech Professional Literature
Lubomír Cyhelský, Rostislav Prokeš
Genetické algoritmy
Genetic Algorithms
Josef Hynek
Dynamické zlepšování výrobních procesů pomocí počítačové simulace
Dynamical Improvement of the Manufacturing Processes by Computer Simulation
František Manlig, Pavel Urban
Regionální ekonomika
Regionální politika jako alternativa pro budoucí uspořádání Evropy? Euroregion Nisa
From Euroregional European Politics to the European Union. Euroregion Nisa - Joint Aims and Principles.
Helena Neumannová
Pozice malých a středních podniků České republiky v procesu příprav k přijetí do EU
The Position of the Czech Small and Medium Enterprises in the Process of the Preparing Acceptance EU
Petra Rydvalová, Helena Žuková
Strategické plánování na úrovni obcí
Strategic Planning on the Municipality Level.
Jana Veselá, Miloš Charbuský
Marketing a obchod
Marketing of the Territory in Conditions of the Slovak Republic
Marketing územia v podmínkách Slovenskej republiky
Dušan Baran
Textilní průmysl na prahu 21. století
Textile Industry at the Beginning of 21st Century
Světlana Myslivcová
Ověření marketingového autoauditu pro malé a středně velké firmy v praxi
Testing of Marketing Auto-audit of Small and Medium Enterprises in Practice
Jitka Kloudová