Záznam přidán/aktualizován: 19. února 2009 v 13.51 hod.
Ekonomie
Měření hrubého domácího produktu a ekonomický růst v Evropské unii a USA
Gross domestic product measuring and economic growth in the European Union and USA
Ladislav Hájek
Zkušenosti českých regionů z čerpání prostředků ze Strukturálních fondů EU
The Czech Regions´ Experiences from the Drawing the European Structural Funds
Jan Stejskal, Miloš Charbuský
Ekonomický vývoj se zaměřením na současné poznatky environmentálního managementu
Economic Progress Aimed at Current Knowledge about Environmental Management
Josef Kubík, Michal Pilík, Miroslava Brázdilová
Úloha trhu při systematické revitalizaci brownfields
Market Role in the Systematic Brownfields Revitalization
Jiří Kraft
Modelování penzijního fondu
Models of the Pension Funds
René Hladík
Ekonomika a management
Ontologie a jejich využitelnost ve firmách
The Ontology and Its Utilization in the Enterprises
Jiří Řezáč
Competitive Intelligence and Competitive Abilities of Enterprises
Konkurenční zpravodajství a konkurenceschopnost podniků
Miroslava Brázdilová
Vyhodnocení inovačního projektu firmy
The Evaluation of Innovation Project of Firm
Ivan Jáč, Michael Stuchlík
A Contemplation of the Small and Medium Enterprise Environment in the Czech Republic
Zamyšlení nad podnikatelským prostředím malého a středního podnikání v České republice
Pavel Pešek, Josef Smejkal
Jak vybrat vhodné zaměstnance
How to Select Suitable Employees
Hana Mohelská
The Influence of Team Roles Structure on Team Efficiency: Case Analysis of a Team Organising Academic Event
Vliv struktury týmových rolí na týmovou efektivitu: případová studie týmu spravujícího organizaci akademických událostí
Goran Vukovič, Marijana Sikošek
Finance
Bazilejské dohody a Slovenská republika
Basel Agreements and Slovak Republic
Adriana Chovanová
Jak rozumět nezávislému postavení centrální banky?
How to Understand the Economics of Independent Statute of the Central Bank?
David Martinčík
Informační management
Data Mining
Data Mining
Zdeněk Bařinka
Marketing a obchod
Územní analýza nákupního chování
Regional Analysis of Customer Behaviour
Petr Cimler