Záznam přidán/aktualizován: 19. února 2009 v 13.52 hod.
Ekonomie
Mikroekonomické aspekty hospodaření malých a středních podniků
Microeconomic Aspects of Management of Small and Medium Enterprises
Marie Paseková
Excellent Conditions for Human Capital Investments
Vynikající podmínky pro investice do lidského kapitálu
David F. Schmutzler
Uplatnenie znevýhodnených skupín obyvateľstva v procese zabezpečovania
The Utilization of Disadvantaged Groups of Citizens within the Process of Providing of Public
Katarína Jakab, Ľuboslava Majlingová
Finance
Historie a současný stav českého hypotečního bankovnictví
The History and the Present State of the Czech Mortgage Banking
Šárka Čechlovská
Zprostředkovatelská činnost bank ve střední Evropě: Část I. - Mezinárodní
Banking Intermediation in the Central Europe: Part I. -- Cross-Country Analysis of Efficiency
Daniel Stavárek
Analýza vlivu zajištění na výši klasifikovaných úvěrů v České republice
Analysis of the Influence of Collateral on the Share of Classified Loans in the Czech Republic
Pavla Vodová
Ekonomika a management
Small and Medium Enterprises in the Region of Košice
Malé a stredné podnikanie v Košickom regióne
Marián Gál, Emília Jakubíková, Alžbeta Suhányiová
Restrukturalizace podniku jako rozhodovací proces
Company Restructuring as a Process of Decision-Making
Liběna Tetřevová
Metodika analýzy motivácie vysokokvalifikovaného ľudského potenciálu
Methodics of Motivation Analysis of High-Qualified Human Potential
Martina Blašková
Řízení podniku po prohlášení konkurzu
Control of Enterprise through Bankruptcy Proceedings
Vítězslav Hálek
Metodika hodnocení spokojenosti pracovníků
The Methodics of Evaluation of Workers` Satisfaction
Renáta Myšková
Knowledge Management -- Theoretical Framework and Practical Research
Management znalostí -- teoretický základ a praktický výzkum
Blanka Krýdlová, Petra Nováková, Jiří Skalický
Integrovaný systém řízení a jeho nasazení v podmínkách informační
Integrated Management System and Its Improvement in Information Society
Petr Doucek, Lea Nedomová
Marketing a obchod
Vliv hudby na nákupní chování
Influence of In-Store Music on Purchase Behaviour
Marek Franěk
Faktory ovlivňující situační postavení firmy na trhu
Factors Influencing Enterprises` Standing on the Market
Jitka Kloudová, Kamil Dobeš, Pavel Stříž