Záznam přidán/aktualizován: 20. března 2009 v 13.32 hod.
ÚVODNÍK
Nestřílejte posly špatných zpráv (Petr Kříž)
SPEKTRUM
FOKUS: INVESTIČNÍ BANKOVNICTVÍ NAPADENÉ KRIZÍ
Tající výnosy investičních bank (Miroslav Šulai) Bolesti krize a investorů (Karel Machala) Vratislav Svoboda: Období investičních příležitostí
ROZHOVOR
Vladimír Jeřábek: Význam poboček bank poroste
SVĚTOVÉ FINANCE
Sen o globálním kapitalismu volného trhu zemřel
PRÍLOHA: FINANČNÍ PRODUKTY PRO MUNICIPALITY
Jsou obce důvěryhodným klientem bank? (Věra Kameníčková, Ondrej Pirohanič)
Připravují se již na horší časy?
Tomáš Kulman: Jak reagovat na rizika? Důsledností a obezřetností
Finanční investice lze uskutečňovat i dnes (Jaroslava Kypetova, Lukáš Vácha)
Lubomír Rajek: Program Obec by měl pokračovat (Karel Zítek)
Stabilita a důvěra na prvním místě
MĚNA A REGULACE
Horší časy máme před sebou (Aleš Michl)
Výzvy v modelování finančních rizik (Luboš Prchal)
KOMERČNÍ BANKOVNICTVÍ
Banky a pojišťovny hrají s uživatelsky příjemnými kartami Transferové ceny - co nového? (Marek Romancov)
POJIŠŤOVNICTVÍ
Wim Guilliams: Dokážou pojišťovny využít krizi jako výzvu a příležitost?
PŘÍLOHA: CRM A SYSTÉMOVÁ INTEGRACE
CRM = vyhozené peníze? (Miroslav Čábela)
TECHNOLOGIE
Call centra: Na každý problém existuje řešení (Anna Dolejšová)
SERVIS
NA ZÁVĚR
Klíčová rizika v pojišťovnictví
FOTO NA TITULNÍ STRANĚ: ARCHIV KOMERČNÍ BANKY
CONTENTS
EDITORIAL
Do Not Shoot the Messenger of Bad News
FOCUS: INVESTMENT BANKING STRICKENED BY THE CRISIS
INTERVIEW
Vladimír Jeřábek: Significance of Bank Branches Will Grow
WORLD FINANCE
The Dream about Free Market Global Capitalism Has Died
SUPPLEMENT: FINANCIAL PRODUCTS FOR MUNICIPALITIES
CURRENCY AND REGULATION
A Rainy Day Is Still Awaiting Us Challenges in Financial Risk Modelling
COMMERCIAL BANKING
Banks and Insurance Companies Are Playing with Consumer- Friendly Cards Transfer Prices - What's New?
INSURANCE
Wim Guilliams: Will Insurance Companies Manage to Take the Crisis as Challenge and Opportunity?
SUPPLEMENT: CRM AND SYSTEM INTEGRATION
TECHNOLOGY
Call Centres: Each Problem Can Be Solved
CONCLUSION
Key Risks in Insurance