Záznam přidán/aktualizován: 18. června 2009 v 09.29 hod.
Ekonomie
Regional Tourism Policy in Slovakia
Regionálna politika cestovného ruchu na Slovensku
Jana Kučerová, Tomáš Makovník
The Establishment of NGOs as One Growing Part of Developing Interest Groups in the Czech Republic
Postavení NNO v rámci rozvoje činnosti zájmových skupin v České republice
Šárka Laboutková
Ekonomika a management
Hnací síla rozvoje podniků
The Motive Power Development of the Companies
Jiří Uhman
Customer Value a podnikové sítě
Customer Value and Company Networks
Jaromír Mazel
Finance
Vplyv zmeny ratingu na ceny spoločností obchodovaných na kapitálovom trhu
The Effect of Rating Changes on the Value of a Company Listed in the Capital Market
Martin Užík, Vincent Šoltés
Soudní přezkoumání promíjení daní v České republice
Judical Review of Tax and Tax Attribution Relief in the Czech Republic
Jan Matějka
Financial Stability of the Czech Insurance Business
Finanční stabilita českého pojišťovnictví
Rybyšarová Marcela, Lelek Tomáš
Financial Services Offered by a Multidisciplinary B2B Network
Finančné služby poskytované multidisciplinárnou B2B sieťou
Angela Giuliano, Peter Mihók, Réka Moksony, Martin Vejačka, Kristína Vincová
Marketing a obchod
Conceptual Models of Customer Value: Implications for Clothing Retailing
Koncepční modely hodnoty pro zákazníka: jejich uplatnění v oblasti maloobchodu s oděvním zbožím
Jozefína Simová
Akceptace internetové reklamy uživateli v České republice
Acceptance of Internet Advertising by Users in the Czech Republic
Radovan Madleňák, Libor Švadlenka
Výzkum zavádění CRM v podnikové praxi
Research Concerning the Experience of Implementation of CRM in Companies
Dita Hommerová
Ekonomie a hospodářská politika
Information and Communication Technologies in Tourism - Influence, Dynamics, Trends
Informační a komunikační technologie v cestovním ruchu - vliv, dynamika, trendy
Josef Zelenka
Kvantifikácia efektivity činností dopravných podnikov pomocou Data Envelopment Analysis
Quantification Effectiveness Activities Traffic Company by the Rules of Data Envelopment Analysis
Tomáš Klieštik