Záznam přidán/aktualizován: 31. července 2009 v 10.24 hod.
■ TÉMA:GLOBALIZACE
Globální podnikatelé........................................................................................12
Global Bio..............................................................................................................14
Asie bere krizi jako výzvu, Evropa se bojí.................................................15
Jak integrovat rozdílné firemní kultury.....................................................16
Kdy není radno globalizovat..........................................................................17
Patologie manažerských trendů...................................................................19
■ STRATEGICKÝ MANAGEMENT
Síla a moc kolektivní inteligence..................................................................20
Čas znovu promyslet smysl práce...............................................................23
Využijte krizi jako výhodu...............................................................................24
Protiklady nynější krize, Jaroslav A.Jirásek...............................................28
Střední a východní Evropa musí podpořit původní inovace.............29
Inovace není náhoda........................................................................................30
Hodnota kontaktů..........................................................,..................................33
■ EXEKUTIVNÍ MANAGEMENT
Krize odhalila nedostatky v marketingu, Vlasta Tichá..........................34
Získejte finance z fondů EU, David Fojtík...................................................36
Británie chystá placené volno na vzdělávání...........................................37
Nejčastější mýty o IT, Miroslav Nejedlý........................................................38
Investice do IT neklesají...................................................................................40
Využijte dočasné zaměstnance.....................................................................41
Hodnocení: 8 rad a 7 častých omylů...........................................................42
■ SPECIÁL: MANAŽER NA CESTÁCH
Mystery cestování jako faktor růstu, Ivan Chrástek................................44
Business Travel 09, Vladimír Plachý..............................................................46
■ MANAŽERSKÉ DOVEDNOSTI:
Jak zvládnout přechod do role lídra...........................................................48
Biologie vůdcovství...........................................................................................52
Pocit všemohoucnosti v řízení, Vladimír Mařádek.................................54
Důvěřujete svým spolupracovníkům?.......................................................55
Komunikace v podmínkách krize, Hana Bartošová...............................56
■ KARIÉRA
Pedagog by měl mít studenty rád...............................................................58
Skryté kurikulum v řízení, Vladimír Mařádek............................................61
Manažeři a čas, Pavel Franěk...........................................................................62