Záznam přidán/aktualizován: 20. listopadu 2008 v 15.41 hod.
Krátce......................................................................................................................4
■ TÉMA: FIREMNÍ STRATEGIE
Otevřené podnikatelské modely..................................................................12
Strategie a BPM, Ján Papula...........................................................................16
■ STRATEGICKÝ MANAGEMENT
Deset výzev roku 2008....................................................................................20
Inovace:jedna z výzev roku 2008................................................................23
Procesy, které podporují (či sabotují) inovace........................................25
Vliv firemní kultury na zvládání krizí, Dagmar Ruščáková..................26
Organizační kultura jako faktor prosperity organizace...........................28
Offshoring -fenomén ekonomiky, Lenka Nováčkova.........................31
Nové postupy detekce lží................................................................................35
ISO s lidskou tváří, Lucie Zapletalová, Marek Mitáček.......................... 36
■ EXEKUTIVNÍ MANAGEMENT
Síla masové reklamy.........................................................................................38
„Glo-kalen" HR management........................................................................42
Ekonomický efekt zeštíhlování, Felicita Chromjaková.........................44
Hledá se král a rebel českého byznysu......................................................47
Komplexní měření firemní výkonnosti, Pavel Marinič..........................48
Participativní marketing, Tomáš Jindříšek.....................................................50
Tradiční marketing neumírá, tradiční marketing je mrtev.................52
■ SPECIÁL BUSINESS INTELLIGENCE
Když Bl nepřináší očekávané výsledky, Miroslav Čábela.....................54
BI a manažerské rozhodování, Michal Nový.............................................57
Rozhodujte inteligentně, Pavel Váňa..........................................................60
Business Intelligence pro SMB, Petr Mrkáček..........................................63
Panelový koncept BNS, Václav Houser.......................................................64
Systémy řízení jakosti, Zdeněk Tichý...........................................................66
■ MANAŽERSKÉ DOVEDNOSTI
Poznejte skutečnou organizaci!....................................................................68
Jak se správně ptát zaměstnanců...............................................................71
Využijte talenty ve zralém věku...................................................................72
Thomasův teorém v praxi řízení...................................................................73
Mentoring ve světě profesionálních služeb.............................................74
■ KARIÉRA
PROFIL: Nejdřív nakupujte lidi, pak teprve technologie!....................77
Krize středního věku.........................................................................................81
Jak dostat ego pod kontrolu.........................................................................83
Dobré chování je vizitkou manažera..........................................................84
Jste v práci spokojeni?.....................................................................................86
Účelové chování problémových pracovníků.........................................87