Záznam přidán/aktualizován: 11. února 2010 v 15.13 hod.
Nové hranice světa.............................................................................................12
Je váš globální partner zdravý?.....................................................................16
Globalizace managementu projektů...........................................................17
Jak zvládnout zahraniční misi........................................................................18
Je čas investovat v Africe.................................................................................21
STRATEGICKÝ MANAGEMENT
Spotřebitel po recesi.........................................................................................22
Chybí strategie snižování nákladů...............................................................27
Příprava firmy na dobu po krizi, Zdeněk Souček...................................28
Čeští výrobci: mírný optimismus..................................................................31
Jak řídit čekání....................................................................................................32
Procesní řízení na rozcestí, Jan Kalíšek.....................................................35
Heterodoxní ekonomie, Jaroslav A. Jirásek............................................39
Korea -zázrak na řece Han, Viktor Hollmann.......................................40
EXEKUTIVNÍ MANAGEMENT
Jak„briefovat" komunikační agenturu, Kristián Hloušek..................44
ISO 20000: Získejte kontrolu, Ivan Volný..................................................46
Jaké služby chtějí zákazníci............................................................................49
Odměny manažerů v roce 2009, Milan Cikánek...................................50
Co nového v oblasti veletrhů........................................................................53
SPECIÁL: FIREMNÍ VZDĚLÁVÁNÍ
Školy byznysu ztrácejí důvěryhodnost.......................................................54
Máte problém s odpovědností?, Michal Henych...................................56
Investujte do lidí..................................................................................................57
Výcviky koučů v prax, Klára Hejdukouá....................................................58
Fakta a mýty v prezentacích...........................................................................60
Jak nejefektivněji studovat management on-line..................................62
Co je špatného na ratingu škol byznysu....................................................63
Jak investovat do rozvoje zaměstnanců, Martin Kaleta.....................64
Co vás na školách byznysu nenaučí............................................................65
MANAŽERSKÉ DOVEDNOSTI
Elevátor dobrého naladění.............................................................................66
Dilema úspěšných vedoucích........................................................................69
KARIÉRA
Abraham Maslow: Motivace a osobnost, Jan Kapoun.........................70
Jack Welch spustil online MBA......................................................................73
Starší zaměstnaci zlepšují vztahy.................................................................74
Správný postup při delegování....................................................................76
Vyhoření není nevyhnutelné.........................................................................77
Cesta na vrchol: chytré vyjednávání...........................................................79