Záznam přidán/aktualizován: 5. října 2010 v 08.05 hod.
ÚVODNÍK
Jen účinné poradenství osloví klienty (Jan Barta) 1
FOKUS: BUDOUCNOST PLATEBNÍCH KARET 8-11
Svět platebních karet se mění před očima (Karel Machala) 8
Marie Hešnaurová: Platební karty a vývoj v SEPA 9
František Jungr: Zneužití karet je v ČR desetkrát nižší 10
ROZHOVOR
Pavel Řehák: Místo, kde mohu měnit věci 12 SVĚTOVÉ FINANCE
Vnímání krize není pouze negativní (Helge Bóschenbróker, David Kneř) 14
Svět byznysu se po krizi natrvalo změnil 15
MĚNA A REGULACE
Jak zabránit další krizi a obnovit důvěru spotřebitelů? 16
SPECIÁL: ROSTOUCÍ ROLE CSR 18-21
CSR není jen firemní altruismus 18
Anketa: CSR jako faktor dlouhodobého úspěchu 19
KOMERČNÍ BANKOVNICTVÍ
Analýza: Proč jsou poplatky pro banky důležité? (Aleš Rod) 22
Jiří Paloch: Firemní bankovnictví má opět svůj význam 24
Variabilní úroková sazba hypotečního úvěru: ano, či ne? (Martin Vašek) 26
Jak Češi přistupují k bankovním produktům? 28
Bankovní sektor v době pokrizové: návrat k zákazníkovi (Petr Bučík) 30
POJIŠŤOVNICTVÍ
Důvěryhodný reporting (Kateřina Lhotská) 32 MARKETING
Ivana Vávrová: Co je Lead Generation marketing? 34 MANAGEMENT
Řízení retailových pohledávek (Petr Tecl) 36
Outsourcing jako strategie budoucnosti (Antonín Hamřík, Lukáš Zmátlík) 37
NA ZÁVĚR
Je role auditora efektivní? (Petr Kříž) 40 SUPPLEMENT: EXISTUJE RECEPT NA ÚSPĚŠNÉ ICT V BANCE?
FOTO NA TITULNÍ STRANĚ: J. Starý
EDITORIAL
Only Efficient Consultancy Will Address the Clients 1 FOCUS: PAYMENT CARD FUTURE 8-11 INTERVIEW
Pavel Řehák: Place Where Things Can Be Changed 12 WORLD FINANCE
Perception of the Crisis Is Not Only Negative 14 Business World Has Permanently Changed after the Crisis 15
CURRENCY AND REGULATION
How to Prevent a Further Crisis and Renew Consumers' Confidence? 16
SPECIAL: INCREASING ROLE OF THE CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY 18-21 COMMERCIAL BANKING
Analysis: Why Are Fees Important for Banks? 22
Jiří Paloch: Corporate Banking Significant Again 24
Variable Rate Mortgage Loans: Yes or No? 26
How Do the Czechs Approach Banking Products? 28
Banking Sector in the Post-Crisis: Return to Customers 30
INSURANCE
Reliable Reporting 32 MARKETING
Ivana Vávrová: What Is the Lead Generation Marketing? 34 MANAGEMENT
Retail Debt Management 36 Outsourcing as a Strategy of the Future 37
CONCLUSION
Is the Auditor's Role Efficient? 40 SUPPLEMENT: DOES A RECIPE EXIST FOR A SUCCESSFUL ICT IN THE BANK?