Záznam přidán/aktualizován: 12. listopadu 2010 v 14.31 hod.
Vůdci pro dnešní dobu.....................................................................................12
Mladí požadují dynamičtější kariéru...........................................................14
Krize spolupráce, Jaroslav A. Jirásek............................................................15
Německý,,motor" evropského sjednocení, Jaroslav A Jirásek...........17
Jsou originální myšlenky věcí náhody, Radek Dráb...............................18
Klíčem k úspěchu jsou schopní lidé............................................................20
STRATEGICKÝ MANAGEMENT
Změna pro změnu.............................................................................................22
Tržní a netržní strategie...................................................................................25
Jak vytvořit netržní strategii...........................................................................28
Strategické válečné hry v podnikání..........................................................29
Dodavatelské řetězce: nová kritéria............................................................30
Mizející hranice odvětví: výzva a šance.....................................................33
Korupce - nekonečný příběh, Jaroslav A. Jirásek....................................36
EXEKUTIVNÍ MANAGEMENT
Když je třeba snížit náklady............................................................................38
Jak si udržet ty nejlepší.....................................................................................42
Někteří manažeři tají svou kvalifikaci..........................................................45
Lze předvídat vůdcovská selhání?...............................................................46
Opatrnost, matka českých manažerů..........................................................47
Sociální sítě a trh práce.....................................................................................48
A vy jste kdo?........................................................................................................49
Prevence jako podnikatelská příležitost.....................................................49
Používáte správný komunikační nástroj?, Michal Kaska.......................50
Bankovní sektor čekají změny, Pavel Závitkovský....................................52
SPECIÁL: BENEFITY
Benefity motivovat nedokážou, Branislav Hunčík,
Markéta Krejčová.................................................................................................54
Volnočasové benefity a životní pohoda.....................................................57
V době krize firmy volí benefity.....................................................................58
Vysoká výkonnost v době krize, Jakub Heřmánek..................................60
Češi se stravenek vzdát nechtějí....................................................................61
SPECIÁL: BPM
Měříte svoje procesy?, Jaroslav Běhal.........................................................62
Konec nekonečných implementací, Jan Petr............................................64
MANAŽERSKÉ DOVEDNOSTI
Jak chtít po lidech méně a získat více..........................................................66
Jak na paměť v manažerské praxi, Ivana Hospodářova........................69
Andrew S. Grove: High Output Management, Jan Kapoun................72
Mentorování a generace Y................................................................................76
Potenciál: to nejcennější, co máme, Pavel Náhlovský...........................78
Charisma lze měřit................................................................................................80
Pomlouvejte pozitivně........................................................................................81