Záznam přidán/aktualizován: 11. dubna 2011 v 07.56 hod.
Chyba stokrát jinak............................................................................................10
Chybami se člověk učí......................................................................................14
■ STRATEGICKÝ MANAGEMENT
Jak učinit zákazníka šťastným.......................................................................18
Udržte si zákazníky............................................................................................22
Služby snů.............................................................................................................24
Všichni za jeden provaz...................................................................................27
Zpoždění, Jaroslav A. Jirásek..........................................................................30
Alibaba se angažuje..........................................................................................30
Vlastní manažerské řízení, Pavel Franěk.....................................................31
Marketingové řízení podniků, Karel Havlíček, Milan Kašík,..................34
Česko jako firma Inovace, Ján Chaľ.............................................................37
Zákazníci upřednostňují internet..................................................................40
Japonské varování............................................................................................41
■ EXEKUTIVNÍ MANAGEMENT
Chránit či nechránit podřízené?...................................................................44
Jak pomáhat svým lidem, Pavel Náhlovský..............................................46
Franšíza ano či ne?, Zuzana Čempelová.....................................................47
Ztracený notebook je velký problém.........................................................51
Emočně inteligentní lidé jsou výkonnější.................................................52
Na zážitku klienta záleží..................................................................................53
■ SPECIÁL: PORADENSTVÍ
MBA můžete studovat třeba i v padesáti.................................................54
Neodmítejte příliš kvalifikované lidi...........................................................55
Od kapitalismu k„talentismu"?.....................................................................56
7 mýtů o pozitivních týmech.........................................................................58
Negativní atmosféra na pracovišti demotivuje nejvíc.........................59
Novela Zákoníku práce přinese změny......................................................60
Roste zájem o alternativní formy práce.....................................................61
■ MANAŽERSKÉ DOVEDNOSTI
Manažerem snadno a rychle?........................................................................62
Mikromanagement: častá chyba začínajících manažerů....................64
Introvertní šéf je ideální pro aktivní pracovníky ...................................66
Jak vést beze slov...............................................................................................67
Jak zefektivnit porady......................................................................................68
Připravujete se na poradu?............................................................................69
■ KARIÉRA
General Motors Corporation, Jan Kapoun................................................70
Ranní ptáče dělá kariéru.................................................................................75
Používání moci v organizacích......................................................................76
■ SPECIÁL: FLEXIBILITA A TRH PRÁCE
strana 18