Záznam přidán/aktualizován: 5. srpna 2011 v 08.53 hod.
Ekonomie
Economics
Implementation of the Strategy Europe 2020 by the Multi-Objective
Evaluation Method Multimoora...................................................................6
Implementace strategie Evropa 2020 při použiti multikriteriálni hodnotící metody Multimoora Alvydas Baležentis, Tomas Baležentis, Willem K. M. Brauers
Hospodářská krize 2008 - 2009: analýza příčin......................................22
Economic Crisis 2008 - 2009: Analysis of its Causes Miroslava Lungová
Inovace a region: klastry a regionální inovační systém Zlínského kraje....31
Innovation and Region: Clusters and Regional Innovation System in the Zlin Region Oldřich Hájek, Jiří Novosák, Zuzana Hovorková
Structure and Determinants of Consumer Expenditures.......................45
Struktura a determinanty spotřebních vydaju Ladislav Stejskal, Jana Stávková
E + M EKONOMIE A MANAGEMENT
1 j 2011
strana 3
E+M EKONOMIE A MANAGEMENT - vědecký ekonomický časopis - www.ekonomie-management.cz
Economic Growth Effects on Education with the Emphasis on the Career Center..................................................................
Efekty ekonomického růstu na vzděláni s důrazem na kariérní centrum Polona Sprajc, Jerneja Sifrer, Vesna Novak
51
Ekonomika a management
Business Administration and Management
Organizational Injustice and Work Alienation
Organizační bezpráví a pracovní odcizení Adnan Ceylon, Seyfettin Sulu
65
Ethics in the Future Manager's Professional Training
79
Místo etiky v príprave budoucích manažerů Ilona Semrádové, Jaroslav Kacetl
Modelování ekonomicko-environmentálních dopadů energetického
Modelling of Economic and Environmental Impacts of Energy Generation Using of Waste Paper Robert Baťa, Pavlína Kadlecová
Finance
Finance
Aplikácia teorie matic v determinácií časovej struktury úrokových sadzieb.......................................................................................................100
Application of Matrix Theory in Estimation of the Term Structure of Interest Rates Jozef Glova
Marketing a obchod
Marketing & Trade
Analysis of Perception of Consumer's Rights by the Y Generation ....107
Analýza vnímání spotřebitelských práv generací Y Lucja Matusiková
Společenská odpovědnost v lázeňství: shody či rozdíly? (komparativní studie českého a japonského prostředí)......................123
Corporate Social Responsibility in Spa Industry: Equalities or Differences?
(Comparative Study of Czech and Japanese Environment)
Ivana Kraftová, Yoriko Masuyama, Zdeněk Matěja, Martina Kornfeldová
Atraktívnosť Slovenska pře vybraný segment návštevníkov................137
Attractiveness of Slovakia for Selected Segment of Visitors Kristína Pompurová
Různé
Recenze knih..............................................................................................151
Book Review
Pokyny pro přispěvatele..........................................................................154
Notices and Instructions for the Authors of the Articles